მშობელთა კრების ოქმები, 6 კლასი, ნინელი ცაბაძე, 2022-23
პორტფოლიო
რუსული
ენის პედაგოგი ნინელი ცაბაძე
სადამრიგებლო
2022- 2023 სასწავლო წელი
2022-23
სასწავლო წლის დასაწყისში მეექვსე კლასში ირიცხება
18 მოსწავლე, აქედან 7 გოგონაა და 11ვაჟი..
მოსწავლეთა
სია
1.აბრამიშვილი
ალექსი
2.
აბრამიშვილი გიორგი
3.
აბრამიშვილი დემეტრე
4.
აბრამიშვილი ვალერი
5.
ასანიძე ანამარია
6.
გაბაძე საბა
7.
გაფრინდაშვილი მარიამ
8.
გურული საბა
9.
კუპატაძე ლიზი
10.კუტალაძე
საბა
11.კუტალაძე
შიო
12.ლაბაძე
ლუკა
13.სხირტლაძე
თამარ
14.ტალახაძე
შორენა
15.ჩიქობავა
მარიამ
16.
ცაბაძე გიორგი
17.ცქიტიშვილი
გიორგი
18.ჭიტაძე
ლიზი
მშობელთა
კრება N1 თარიღი12.09.2022
სასწავლო წლის დაწყებისთანავე სექტემბრის თვეში
მოვიწვიე ინფორმაციული ხასიათის მშობელთა კრება. კრებას ესწრებოდა ყველა მშობელი
მიზანი: მოსწავლეების მშობლების და ეროვნული სასწავლო გეგმით
გათვალისწინებული სადამრიგებლო მუშაობის გაცნობა; სასწავლო სახელმძღვანელოების დარიგება
შესაბამისი დოკუმენტაციის ხელმოწერითა და გადაცემით.
განხილული
თემები:
1.
მოსწავლეთა მშობლების წინაშე კიდევ ერთხელ თავისწარდგენა კლასის დამრიგებლის ამპლუაში. ურთიერთგაცნობა.
2.სასკოლო
სახელმძღვანელოების მიღება-ჩაბარების აქტების მშობლებზე გადაცემა და ხელმოწერებით დადასტურება.
3.სკოლის
შინაგანაწესის გაცნობა.
4.მშობელთა
საკონტაქტო მონაცემების დაზუსტება-ჩანიშვნა.
5.
მოსწავლეთა განსაკუთრებული საჭიროებების დადგენა (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)
კრებაზე
სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა.
მშობელთა კრებაზე მშობლების საკონტაქტო მონაცემების ჩანიშვნის შემდეგ , მათ გავაცანი
სკოლის შინაგანაწესი, გადავეცი სახელმძღვანელოები, რაც დაადასტურეს მიღება-ჩაბარების
აქტზე ხელმოწერით. კლასში არ გვყავს განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე.
შეიქმნა
მეექვსე კლასის მოსწავლეების მშობელთა აქტივი კლასის საჭიროებების განხილვა- გადაწყვეტისას
და მშობელთა კოლექტივის ორგანიზების მიზნით.
1. ანა ყაველაშვილი
2. ნანა გაფრინდაშვილი
3. მაია ნადირაძე
12.09.2022 წელი.
მშობელთა
კრება N2 თარიღი 18/11/2022
მიმდინარე სასწავლო წლის ნოემბრის თვეში ჩავატარე
რიგგარეშე კრება კლასის
მშობლებთან.
კრებას ესწრებოდა 17 მშობელი.
მიზანი:
მშობლების ინფორმირება მათი შვილების მიმდინარე აკადემიურიმოსწრების შესახებ, საგნის
მასწავლებლებთან შეხვედრა- საუბარი, და დისციპლინური
დარღვევების ( გოგონებსა და ვაჟებს შორის ურთიერთობების დალაგება)შესახებ.
გამომდინარე იქედან რომ მეექვსე კლასი არის დაწყებითი
საფეხურის ბოლო ეტაპი, განსხვავებით წინა კლასებისგან, უკვე დაემატათ კონკრეტული
საგნები, რომლებსაც აქამდე არ სწავლობდნენ, და რაც მთავარია, მათ მოუწიათ უკვე გაცნობა- ურთიერთობა ახალ მასწავლებლებთან,
ვფიქრობ როგორც მოსწავლეს, ასევე მის მშობელსაც ნათლად უნდა ქონდეს გააზრებული ეს მოცემულობა,
რომ შეიძლება მოსწავლეს გაუჭირდა ერთდროულად ამდენი სიახლის მიღება რომ ამ დროს იზრდება
როგორც მასწავლებლის ასე მშობლის როლი პრობლემის დროულად აღმოსაფხვრელად , მოსწავლის
ფსიქო-ემოციური ფონის გასაუმჯობესებლად, რათა პასუხიმსგებლობით მოეკიდოს სასწავლო პროცესს. ვაკვირდებოდი რა კლასის
მოსწავლეთა სასწავლო პროცესს, გამოიკვეთა გარკვეული პრობლემები როგორც აკადემიურ მოსწრებასთან
დაკავშირებით, ასევე დისციპლინასთან მიმართულებით, განსაკუთრებით გოგონებსა და ვაჟებს
შორის ურთიერთდამოკიდებულების მხრივ. კლასის საათის ჩატარების შემდეგ განსაკუთრებით
გამოჩნდა , რომ მოსწავლეებს არა ქვთ ისეთი მოტივაცია და არც მოლოდინი სასწავლო პროცესთან
დაკავშირებით, აპროტესტებენ სწავლების ახალ , მათთვის ჯერ კიდევ უცნობ მეთოდებს, არ
უნდათ უკვე მეორე წელია მიღება ახალი აქტივობების,
რასაც ხსნიან მარტივად: დაწყებით კლასებში ასე არ ვსწავლობდითო..ვფიქრობ რამოდენიმე
მათგანს კარგადაც არ აქვს გააზრებული თუ რატომ უნდა ისწავლოს მეექვსე კლასში გაკვეთილის
შინაარსის თხრობით გადმოცემა და რა უნდა გააკეთოს შედეგების გასაუმჯობესებლად.
კრების მოწვევის შედეგად ნათლად გამოიხატა რომ
იგივე შიშები ჰქონდათ მშობლებსაც, მათგან წამოსული უკუკავშირი სრულ თანხვედრაში და ადექვატური იყო ჩემ მიერ მათთვის გაცნობილ პრობლემებთან
მიმართებაში.მსჯელობის შედეგად გადავწყვიტეთ :
უფრო
აქტიურად ჩაერთონ მშობლები მათი შვილების სასკოლო ცხოვრებაში და ამავდროულად ინტენსიურად
ადევნონ თვალი მათ აკადემიურ მოსწრებას, ქცევას, მეგობრული ურთიერთობების ჩამოყალიბებაზე
ზრუნვას დაუთმონ მეტი დრო და ერთობლივად იმუშაონ კლასის ხელმძღვანელთან, საჭიროების
შემთხვევაში შედგება ინდივიდუალური შეხვედრებიც.
მშობლებისა
და კლასის ხელმძღცანელის ურთიერთშეთანხმების საფუძველზე, მიღებული იქნა გადაწყვეტილება,
მოიწვიონ ფსიქოლოგი, სპეციალისტი კონფლიქტების რეგულირების დარგში და ბავშვებს ჩაუტარდეთ
შესაბამისი საუბარი.
18.11.2022 წელი.
მშობელთა კრება N3 თარიღი: 29/12/2022
მიზანი:
მშობელთა ინფორმირება I სემესტრის შედეგების შესახებ.
კრებას
ესწრებოდა 17 მშობელი.
განხილული
თემები:
1.I
სემესტრის საბოლოოანგარიშის გაცნობა
2.II
სემესტრში კლასში დაგეგმილი აქტივობების გაცნობა
3.შესაბამისი
შედეგების მიღწევის მიზნით ეფექტური სტრატეგიების დანერგვა. კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა.
მექვსე
კლასის დამრიგებლის ნინელი ცაბაძის I სემესტრის ანგარიში
2021-22 სასწავლო წლის დასაწყისიდან. უკვე მეორე
წელია, ვხელმძღვანელობ მეექვსე კლასს. ვფიქრობ ჩვენი, კლასის ხელმძღვანელისა და
მოსწავლეების გაცნობა- დამეგობრების ეტაპი კარგა ხანია წარმატებით დავძლიეთ. კლასში არის 18
მოსწავლე, აქედან 11ვაჟი და 7 გოგონა. კლასი დაკომპლექტებულია მხოლოდ ქართველი
ბავშვებით,
კლასის აკადემიური მოსწრება I სემესტრის ბოლოს დამაკმაყოფილებელია.
სარეკის საჯარო
სკოლა VI კლასის I სემესტრის შეფასება
2022-2023 სასწ. წელი
N0 |
მოსწავლის
სახელი და გვარი |
|
||||||||||||||||||||
ქართული ენა და ლიტერატურა |
მათემატიკა |
საქ. ისტორია |
რუსული ენა |
ინგლისური |
ბუნება |
ხელოვნება |
მუსიკა |
ისტი |
ფიზიკური აღზრდა |
არების ჯამი |
|
|||||||||||
1 |
ალექსი აბრამიშვილი |
10 |
. |
10 |
3 |
10 |
. |
10 |
. |
9 |
. |
9 |
. |
8 |
2 |
10 |
. |
10 |
. |
. |
5 |
|
2 |
გიორგი აბრამიშვილი |
8 |
3 |
10 |
21 |
10 |
3 |
8 |
5 |
9 |
10 |
9 |
3 |
7 |
4 |
10 |
. |
10 |
4 |
. |
53 |
|
3 |
დემეტრე აბრამიშვილი |
10 |
2 |
10 |
9 |
10 |
. |
9 |
. |
9 |
2 |
9 |
. |
8 |
1 |
10 |
1 |
9 |
. |
1 |
16 |
|
4 |
ვალერი აბრამიშვილი |
8 |
. |
9 |
10 |
9 |
. |
8 |
1 |
9 |
1 |
9 |
1 |
6 |
1 |
10 |
1 |
10 |
2 |
. |
17 |
|
5 |
ანამარია ასანიძე |
8 |
. |
8 |
1 |
9 |
. |
7 |
. |
8 |
. |
7 |
. |
6 |
. |
9 |
. |
8 |
. |
1 |
2 |
|
6 |
საბა გაბაძე |
6 |
2 |
7 |
10 |
7 |
. |
5 |
1 |
6 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
8 |
2 |
7 |
2 |
1 |
28 |
|
7 |
მარიამ გაფრინდაშვილი |
8 |
. |
9 |
2 |
9 |
. |
9 |
2 |
8 |
3 |
9 |
. |
7 |
1 |
10 |
. |
8 |
1 |
. |
9 |
|
8 |
საბა გურული |
8 |
1 |
8 |
10 |
10 |
. |
6 |
2 |
6 |
5 |
9 |
1 |
6 |
2 |
9 |
1 |
8 |
3 |
. |
25 |
|
9 |
ლიზი კუპატაძე |
9 |
. |
8 |
6 |
8 |
. |
7 |
. |
8 |
3 |
6 |
. |
7 |
2 |
10 |
. |
8 |
2 |
. |
13 |
|
10 |
საბა კუტალაძე |
9 |
. |
10 |
5 |
9 |
. |
9 |
1 |
10 |
2 |
9 |
. |
8 |
2 |
10 |
. |
9 |
. |
. |
10 |
|
11 |
შიო კუტალაძე |
6 |
. |
8 |
10 |
8 |
3 |
5 |
2 |
6 |
6 |
8 |
. |
5 |
4 |
8 |
. |
6 |
1 |
. |
26 |
|
12 |
ლუკა ლაბაძე |
8 |
1 |
8 |
16 |
9 |
1 |
6 |
4 |
7 |
4 |
6 |
2 |
5 |
. |
9 |
. |
7 |
. |
1 |
29 |
|
13 |
თამარ სხირტლაძე |
10 |
. |
9 |
6 |
10 |
. |
9 |
. |
9 |
3 |
7 |
2 |
7 |
1 |
10 |
. |
8 |
1 |
. |
13 |
|
14 |
შორენა ტალახაძე |
7 |
1 |
8 |
7 |
8 |
1 |
5 |
1 |
8 |
3 |
6 |
. |
5 |
2 |
9 |
. |
8 |
1 |
1 |
17 |
|
15 |
მარიამ ჩიქობავა |
10 |
. |
10 |
9 |
9 |
2 |
9 |
1 |
9 |
1 |
8 |
2 |
6 |
2 |
10 |
. |
7 |
2 |
. |
19 |
|
16 |
გიორგი ცაბაძე |
6 |
. |
7 |
5 |
7 |
. |
9 |
1 |
6 |
6 |
6 |
. |
6 |
1 |
8 |
. |
7 |
1 |
. |
14 |
|
17 |
გიორგი ცქიტიშვილი |
10 |
1 |
10 |
2 |
10 |
. |
10 |
. |
9 |
1 |
10 |
. |
8 |
1 |
10 |
. |
10 |
1 |
1 |
7 |
|
18 |
ლიზი ჭიტაძე |
6 |
3 |
8 |
21 |
7 |
1 |
5 |
6 |
6 |
10 |
6 |
3 |
6 |
5 |
8 |
1 |
6 |
5 |
6 |
61 |
|
|
14 |
|
153 |
|
11 |
|
27 |
|
65 |
|
16 |
|
34 |
|
6 |
|
26 |
12 |
364 |
შეფასების მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ, შედეგები საშუალოა,
კლასში არ გვყავს არცერთი წარჩინებული (9,10 ქულა).
ზოგადად
,კლასი არის დისციპლინირებული და მობილიზებული, ურთიერთპატივისცემაზე აგებულიურთიერთდამოკიდებულებების
ჩამოყალიბების პროცესში.. ნებისმიერ აქტივობას ასრულებენ პასუხისმგებლობით. სემესტრის
განმავლობაში კლასში დავგეგმე სხვადასხვასახის ღონისძიებები: 1. ოქტომბრის თვეში ჩავატარეთ დისკუსია „ვიცნობ
, თუ არა საკუთარ თავს; სად მთავრდება ცელქობა, და სად იწყება დანაშაული“. 2. ნოემბრის
თვეში გავმართეთ ლექცია- საუბარი“ რა არის ქველმოქმედებ?“ და მონაწილეობა მივიღეთ სხვადასხვა
საქველმოქმედო აქციაში .3. ნოემბრის ბოლოს
ცავატარეთ პროექტი ,, არ მოჭრა, დარგე!’
4. დეკემბრის თვეში კლასის საათზე გავეცანით საქართველოს სხვადასხვა კუთხის
ტრადიციებსა და ადათწესებს, დავგეგმეთ საახალწლო ღონისძიება და 27 დეკემბერს გავმართეთ
საახალწლო კონცერტი სარეკის საჯარო სკოლასთან შერწყმულ სოფელ ბაჯითის დაწყებით სკოლაში თემატური მასალის გაცნობით. საზოგადოებას წარვუდგინეთ
ჩვენი სამშობლოს სხვადასხვა კუთხის საახალწლო ტრადიციები. გარდა ამისა ჩემი სადამრიგებლოს
მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სკოლაში ჩატარებულ სასკოლო ღონისძიებებში და მიმდინარე
პროექტებში ასაკის გათვალისწინებით. სემესტრის განმავლობაში ჩავატარე რამდენიმეჯერ საკლასო საათი სხვადასხვა
აქტუალურ თემაზე. , როგორც დაგეგმილი, ასევე გეგმით გაუთვალისწინებელი, მიმდინარე წამოჭრილ
პრობლემებზე.
ჯერჯერობით
პრობლემად რჩება ბავშვებს შორის მყარი მეგობრული ურთიერთობების ჩამოყალიბება.
ჩავატარე
მშობელთა კრება სემესტრის დასაწყისში, შუა პერიოდში და სემესტრის დასასრულს, ასევე საჭიროებისამებრ მქონდა
ინდივიდუალური შეხვედრებიც მშობლებთან
გადავწყვიტეთ:
მოსწავლეთა მყარი მეგობრული კოლექტივის ჩამოყალიბების, დისციპლინის,ქცევის , აკადემიური
მიღწევების გაუმჯობესების მიზნით გააქტიურდეს დამრიგებელთან მშობელთა კონტაქტი ერთობლივი
ღონისძიებების დაგეგმვა-განხორციელების მიზნით.
29.12.2022
წელი.
მშობელთა კრება N 4 თარიღი: 17..03.2023 წ.
მიზანი:
მოსწავლეთა შუალედური მონაცემების და გაცდენების გაცნობა, ასევე მოსალოდნელი შედეგების
გაანალიზება მოსწავლეთა მიმდინარე აკადემიური
მოსწრების ფონზე..
კრებას ესწრებოდა 15 მშობელი
განხილული
თემები:
მშობლებს
დავურიგე ინდივიდუალურად შევსებული ბარათები,
სადაც ეწერა მათი
შვილების
შუალედური შედეგების მონაცემები და ასევე გაცდენები. გავაცანი მათ საგნების მიხევდით
გაცდენების მაქსიმალური ზღვარი, ასევე გავაფრთხილე იმ მოსწავლეების მშობლებიც, რომელთაც
უკვე ჰქონდათ ზღვარს მიახლოებული გაცდენები. შევახვედრე ქართულის, მათემატიკის , უცხო
ენისა და ბუნების მასწავლებლებს, პედაგოგებმა მშობლებს ზოგადად აუხსნენს კლასის ცოდნის
დონე და შემდეგ ინდივიდუალურად ესაუბრნენ პრობლემის მქონე მოსწავლეების მშობლებს. ვთხოვეთ
მშობლებს ჩვენთან თანამშრომლობა სწავლის გამუმჯობესების მიმართულებით პრობლემის დროულად აღმოფხვრის მიზნით. მშობლებისა და კლასის ხელმძღვანელის ურთიერთშერთანხმების
საფუძველზე, ურთიერთდახმარებით, გადაწყდა საახალწლო
,, სეკრეტ-სანტას,, მაგიერ დაგეგმილი ღონისძიება ,,ვაჩუქოთ ერთმანეთს წიგნები,, გაიმართოს
10 ან 11 აპრილს, რა თქმა უნდა , მშობელთა ხელშეწყობით. შეირჩეს მათ მიერ ბავშცვების ასდაკის გათვალისწინებით
შესაბამისი ლიტერატურა. სკოლის ბიბლიოთეკას გადეცეს შთაბეჭდილებების დღიური მეექვსე
კლასელთათვის, წიგნის ჩუქება კი იქცეს ყოველწლიურ ტრადიციად. მაგრეთვე შევთანხმდით
რომ ბავშვებთან კონფლიქტების მართვის სპეციალისტის,
ფსიქოლოგის ლექცია-საუბარი ჩატარდება 30 მარტს 12 საათზე.
კრებაზე
სხვა განსახილველი საკითხი არ წამოჭრილა
17.03.2023
წელი.
Comments
Post a Comment