რუსული ენა / 6 კლასი / ნინელი ცაბაძე / კურიკულუმი

 

სსიპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის როსტომ აბრამიშვილის სახელობის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლა

რუსული ენა / 6 კლასი / ნინელი ცაბაძე

კურიკულუმი

სტანდარტი: მეორე უცხო ენა    А 1.2.  А 1.2

თემა 1

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Добрые слова

სამეტყველო ქმედება

 

ლექსის ზეპირად წარმოთქმა, ნახატების აღწერა. მცირე ზომის ტექსტის კითხვა -თხრობით გადმოცემა. სიტუაციურ ინტერაქციაში მონაწილეობა:,, გამარჯობა, ნახვამდის "

ენობრივი საშუალებები

 

წერილობითი და ზეპირი სამუშაოების დროს ენობრივი საშუალებების სწორად გამოყენება: მხოლობითი და მრავლობითი რიცხვი; ხმოვანთა მართლწერა, არსებითი სახელი (ვინ?რა?); სახელობითი ბრუნვა.

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

ინტერაქციის, სიმულაციური სიტუაციების გათამაშების დროს იცავს ქცევის წესებს და უცხოური სოციოკულტურული გარემოსთვის დამახასიათებელ ნორმებს.

 

ლექსიკა

 

Добрый

Добро пожаловать

Пожалуйста

Всего хорошего

Извините

 Испекла

Вежливость

Гости

Включил

Удивилась

удивился

При встрече

Прощаясь

Расстались

Пора

Будь здоров

Будь счастлив

Лужа

Олень

Неделя

Цапля

Мартышка

Передал привет

Обрадовалась

Терпение

 Поделиться

Попугай

Хобот

1. Чтение фраз: Добрые слова. Текст,,ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ "(стран. 5-6)

2. Что говорим... при встрече? при прощаясь?

СПАСИБО! ДО СВИДАНИЯ! ЗДРАВСТВУЙ!  (стран. 6-7)

3. Слушание: Песня,, Если долго, долго, долго ..."

Правописание буквы ы после букв... . (стран.8-9)

4.Имя существительное: одушевленные, неодушевленные.Кто? Что?

,,Привет мартышке"(стран.10-11-12)

5.Измерительный падеж им. существительных.

Конструкции ,,У меня есть(кто? что ?); Мне нравится (кто?что?).

Диалог: грамматическая разминка.( стран.12-13)

1)       მოსწავლის წიგნი,

2)       მოსწავლის რვეული,

3)       სამუშაო და ლექსიკონის რვეულები,

4)       მოსასმენი აუდიომასალა ,

5)    რესურსები: მისალმების, დამშვიდობების, კეთილი სიტყვებით დამზადებული პლაკატები.

 

თემა 2

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Познакомьтесь. Это мой друг.

ჟანრი

 

მოსმენა,წყვილში მუშაობა, ინტერაქცია, ლექსი,რებუსი,   

ზეპირმეტყველება, საუბარი

 

სამეტყველო ქმედება

 

ინტერაქცია კონკრეტულ თემაზე ( გაცნობა), დიალოგში მონაწილეობა, ლექსის ზეპირად წარმოთქმა, კითხვა - პასუხი.

 

ენობრივი საშუალებები

 

წერილობითი სამუშაოს შესრულების დროს დიდი ასოს სწორად გამოყენება.

ზეპირი და წერითი სამუშაოს შესრულება დროს არსებითი სახელის სქესის, ზმნის უღლების, წოდებითი ბრუნვის ფორმების , პირის ნაცვალსახელების ნასწავლი ერთეულების შესაბამისად გამოყენება.

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

მშობლიური და სხვადასხვა ქვეყნის სოციოკულტურული თავისებურებების გათვალისწინება, გაცნობა- მისალმების ტრადიციული ფორმების გაცნობა, ინტერაქციის პროცესში, სიმულაციური თამაშებში გამოყენება - ამოცნობა: რომელ ქვეყანაშია მიღებული მისალმების, ან გაცნობის კონკრეტული ფორმა.

 

ლექსიკა

 

Уже знакомы

Познакомимся

Появились

Разные

Обычная

Поручено

Замечать

Чтобы быть заметней

Звучали гордо

Адрес

Письмо

1. Познакомьтесь. Это...

С большой буквы пишутся. (стр.14-15)

2. Стихи ,,Буква обычная..." Слушание,, Сказочный город"и чтение (стран. 16-17-18)

3. Рубрика:да, нет.

Род существительных.(стран.19-20)

3.Спряжение глагола.

Я живу... . Диалог.

Конструкции: Мечтать ( о ком? о чём?); Говорить( о ком? о чём?) (стр.21-22)

4. Что? Где? Предложный падеж. Мини-диалоги. Работа в парах.(стран. 23-24)

5. Это кто? Как зовут кого?

Это кто? Сколько лет кому? Интеракция ,, познакомьте друзей с ребятами". (стр. 24-25-26)

6. Письмо. Конверт.(стр. 27-28)

,,წერილი მეგობარს"

 

დავამზადოთ კონვერტი, დავიტანოთ მასზე მისამართები ადრესატის, ადრესანტის, შესაბამისი წესით, გავითვალისწინოთ კონვერტის გაფორმების, მისამართის დაწერის მიღებული ფორმა.

დავწეროთ წერილი: გავაცნოთ მეგობარს ჩვენი კლასი.

გამოვიყენოთ ნასწავლი გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულები.

გავაკეთოთ პრეზენტაცია და გარკვევით ავხსნათ ტერმინები: ადრესატი, ადრესანტი.

1)       მოსწავლის წიგნი

2)       მოსწავლის რვეული

3)       სამუშაო და ლექსიკონის რვეულები

4)       მოსასმენი აუდიომასალა,

5)        5. თაბახის ფურცლები, წებო, მარკერები.

 

თემა 3

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Поговорим о каникулах

ჟანრი

 

ზეპირი მეტყველება, საუბარი, კომიქსი, მოსმენა, წერითი კომუნიკაცია.

 

სამეტყველო ქმედება

 

ლექსის ზეპირად წარმოთქმა, ლექსიკური ერთეულების მკაფიოდ წარმოთქმა და დიალოგებში გამოყენება, კითხვა- პასუხი.

 

ენობრივი საშუალებები

 

წერილობითი და ზეპირი სამუშაოების დროს ხმოვანთა მართლწერა მოშიშინე ასო-ბგერების წინ. ზმნის უპირო ფორმა. წარსული დრო.

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

 ინტერესის გამოჩენა და შესაბამისი ინფორმაციის გაცნობა სასკოლო არდადეგების შესახებ: რომელ ქვეყანაში როდის  და რა ხანგძლივობითაა არდადეგები? განსხვავებისა და სხვაობის აღმოჩენა საქართველოში არსებულ მოდელსა და სხვა ქვეყნებში არსებულ მოდელებს შორის და ამ მსგავსება-განსხვავების სოციო- კულტურული, თუ ფიზიკური ან ბუნებრივ პრობების ზემოქმედების მნიშვნელობის გაგება.

 

ლექსიკა

 

Замечательный

Засыпать песком

Навсегда

Громко смеялся

Оса

Особенно

Получился

Плавать

Слушать

Смотреть

Помогать

Загорать

Разыграть

Опушка леса

Красная земляника

Рыбное местечко

Добрался до верхушки

За ними следом

Прошлым летом

 

1. Слушание,, Телефонный разговор..." И описание картин.( стр. 29-30)

2. Рубрика: объяснение фраз опираясь на реплики.

Стишок,,Землянику нарисую..."( стр.30-31)

3.Кто что любит делать?

Неопределенная форма глагола. Вспомогательные глаголы ( стр.32-32-34)

4. Работа комиксами,,На речке". Рассказ,,На речке" (стр.35-36-38)

1. მოსწავლის წიგნი,

2. მოსწავლის რვეული,

3. სამუშაო და ლექსიკონის რვეულები, 4. მოსასმენი აუდიომასალა,

5. ინტერნეტმასალა

 

 

 

თემა 4

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Какие мы?

ჟანრი

 

ზეპირი მეტყველება

საუბარი, წერა, ზღაპარი, სურათების აღწერა, რუბრიკა,, ამოცნობა...".

 

სამეტყველო ქმედება

 

უცხო სიტყვებზე მუშაობა საუბარი.ინტერაქცია , დიალოგი. ლექსი ზეპირად, წაკითხვა და კითხვა-პასუხი.

 

ენობრივი საშუალებები

 

ნასწავლი ენობრივი და ლექსიკური ერთეულების მობილიზება და გამოყენება ( ანტონიმები, ზედსართავი სახელი, პირის ნაცვალსახელები ნათესაობით ბრუნვაში).

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

სხვადასხვა ქვეყნის ხალხების გარეგნობის მახასიათებლების გაცნობა,   მსოფლიოს ხალხების ზღაპრების გახენება( ვინ მეტ ზღაპარს გაიხსენებს) , და ამ ქვეყნების ხალხების ზღაპრის კულტურის გაცნობა - შედარება ქართული ზღაპრის კულტურის თავისებურებებთან.

 

ლექსიკა

Полный

Худой

Низкий

Высокий

Трудолюбивый

Умный

Глупый

Грустный

Злой

Стройный

Короткий

Длинный

Приглашаем

Представление

Ждём

Сердитый

Седой

Трусливый

Шустрый

Спешат

Порадовать

Кучерявый

Воспитанный

Борода

1. Клоуны. Какие они?

Объявление. Имя прилагательное.( стр. 38-39)

2. Стишок,, Клоун рыжий..."

Части тела.Монологи. ( стр.40-41)

3. Антонимы. Кто? У кого?

Слушание Ал. Толстой ,, Золотой ключик "(стр.42-43)

4.,,Как незнайка был художником".(Н. Носов)

Рубрика,,Чьи слова?"(стр.44-45)

5.Как зовут ребят? Описание картин по карточкам.

,, Мой друг ( моя подруга)"-описание его( её) (стр. 46-47)

1.    მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,

2.    სამუშაო რვეული, ლექსიკონი,

3.    მსოფლიოს ხალხთა ზღაპრები.

 

 

თემა 5

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Моя семья

ჟანრი

 

საუბარი, მოსმენა, სქემაზე მუშაობა, თხრობა. ინტერვიუ.

 

სამეტყველო ქმედება

 

ოჯახის შესახებ საუბარი: ოჯახის დახასიათება, ლექსი ზეპირად, კითხვა -პასუხი, დიალოგი - ინტერვიუ.

 

ენობრივი საშუალებები

 

ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის დროს ენობრივი და ლექსიკური ერთეულების მობილიზება ( ბრალდებითი და მიცემითი ბრუნვები, კუთვნილებითი ნაცვალსახელები.

რიცხვითი სახელი: რამდენი წლის?).

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

,, გემრიელი გვარების", ზედმეტსახელების  დახარისხება წარმოშობის მიხედვით და სხვადასხვა ქვეყნის ხალხების კულტურის მახასიათებლების ამოცნობა.

 

ლექსიკა

Дружная семья

Домохозяйка

Члены семьи

Внук

Внучка

Родители

ему по плечу

Сложное дело

Тихо шепну

Обниму его(её)

Редкая фамилия

Начинают улыбаться

Прозвище

Раздался звонок

Забавная история

Происходит

1.Слушание ,,Мари о своей семье ". Рубрика,,Да, нет"

(стр. 48).

2. Рассказ,,Это моя семья ".

Мини-диалог .

Существительные в винительном падеже.( стр.49-50)

3. Как Миша хотел маму обмануть.(стр. 51)

4. Интервью.

Стишок,,Мой папа красивый..."(стр.52-53)

5.Мы- коржики. Мини-диалог

Рассказать о ребят по вопросам.(стр. 54-55)

6. Вкусные фамилия.

Притяжательное местоимение-мой.

Игра: Кто знает лучше?( стр.56-57)

6. Слушание: Телефонный разговор. Монологи.

Кто старший, кто младший. (стр. 58-59)

7.Шутка. Имя числительные. Сколько? Сколько лет кому?чему?(стр. 60-61-62)

8. Генеологическое древо. Существительные в дательном падеже.(стр. 63-64)

9. Моя семья. (стр. 65-66)

1.       მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული.

2.       მოსასმენი აუდიომასალა,

3.       ფოტოები,

4.       თაბახები,

5.    მარკერები.

 

 

თემა 6

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Наши маленькие друзья

ჟანრი

 

მოსმენა,დიალოგი, ლექსი, სურათებით საუბარი, რუბრიკა,,გამოიცანი", თამაში.

 

სამეტყველო ქმედება

 

ინტერაქცია - მინი-დიალოგი, ლექსი ზეპირად, კითხვა-პასუხი: ვინ  სად იყო? ვინ ვინ დაინახა? ბარათებით მუშაობა: ,,გამოიცანი"

 

ენობრივი საშუალებები

 

ანტონიმები და ნათესაობითი ბრუნვა უარყოფის ფორმების გამოყენებით წერითი და ზეპირი სამუშაოების დროს.

 

ლექსიკა

Рынок

Золотой

Хобот

Лапа

Хвост

Колючий

Породистый

Пятнистый

Телёнок

Воробей

Улитка

Озабочен

Кислое

Шепчет

Червячок

Сладкий

Цыпленок

1.Стихотворение ,,Птичий ринок". Работа в парах.(стр.67-68)

2. Письма Мари и Антона.

Нет (кого? чего?). Именительный и родительный падежи ( 69-70)

3. Диалоги. Тесты. Стишок ,,Висело яблоко..."(стр.71-72)

4. Мир сказок ,, Кошка, которая гуляла сама по себе"( стр. 73-74-75-76)

1.       მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,

 

2.       სამუშაო და ლექსიკონის რვეულები

 

3.       მოსასმენი აუდიომასალა

 

4.       სიმღერა ლექსის ტექსტზე.

 

 

თემა 7

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

С утра до вечера

ჟანრი

 

ფრაზეოლოგია, მოსმენა, ზღაპარი, კითხვა-პასუხი, მინი-დიალოგის გათამაშება ( როლური თამაში), ცხრილზე  და ილუსტრაციებზე ჯგუფური მუშაობა.

 

სამეტყველო ქმედება

 

მინი-დიალოგის შედგენა-გათამაშება, კითხვა-პასუხი ,, რომელი საათია? სურათის აღწერა, ლექსი ზეპირად.

 

ენობრივი საშუალებები

 

პირის ნაცვალსახელები ბრალდებით ბრუნვაში, 

არსებითი სახელი მიცემით ბრუნვაში. მათი მიზნობრივი გამოყენება წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დროს.

 

ლექსიკა

 

Эхо новость разнесло

Страус потянулся

Под уклон несётся

Циферблат

Несётся вскачь

Набегались с утра

Расписание

Школьный предмет

Родной язык

Природоведение

Рисование

Потерянное время

Волшебник

Страшная

Тайна

Старик

Поиски

Вернуть

1. Когда?  Который час?

С утра до вечера. Когда?  В котором часу?( стр.77-78-79)

2. Тик- так. Сколько? Который? Которого?( стр.80-81)

3. Числительные 1,2,3,4,5,... и имена существительные ( час, минута...). Диалог.

Спряжение глагола. (стр. 82-83).

4. Режим. Диалог. Описание картины: режим дня Мари.(стр. 84-85-86)

5. Распорядок дня. Возвратные глаголы и их спряжение.( стр. 87-88-89)

6.Груповая работа.  Написать и рассказать,, Мой распорядок дня" ( стр. 90-91)

7. Мир сказок.,, Сказка о потерянном времени"

Групповая работа.(стр. 91-95)

1.       სახელმძღვანელო რვეულით.

 

2.       ლექსიკონი.

 

3.       მოსასმენი აუდიომასალა

 

 

თემა 8

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Приятного аппетита

ჟანრი.

 

ტექსტის მოსმენა - წაკითხვა, წერა, პრაქტიკული სამუშაო პოსტერზე, (აგრეთვე სამზარეულოში- ნორჩი კულინარი).

 

სამეტყველო ქმედება

 

ინტერაქცია: დიალოგი დედასთან ან ბებოსთან..., მოსმეენილი რეცეპტის  ინტერპრეტირება და გადმოცემა.

 

ენობრივი საშუალებები

 

რეცეპტზე მუშაობის პროცესში კონკრეტული ზმნების უღლება,  და მოქმეფებითი ბრუნვის შესაბამისად გამოყენება.

 

 

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

ქართული სამზარეულოს ტრადიციული კერძები.

ასევე სხვა ქვეყნების ხალხების ტრადიციული კერძები, რომელიც ყველაზე მეტად მომწონს.

მსგავსება- განსხვავება მშობლიურ და სხვა ხალხების სამზარეულოებს , სუფრის გაწყობის, სუფრასთან მოქცევის ეტიკეტსა და კულტურას შორის.

 

ლექსიკა

 

Приятный

Приготовить

Аппетит

Овощи

Напитки

Фрукты

Продукты

Подсолнечное масло

Сахар

Мясо

Лук

Мука

Чеснок

Груша

Жарить

Варить

Нарезать

Помыть

Посолить

Импечь

Налить

Натереть

Насыпала муку

Месить тесто

Разбила яйцо

Размещай масло

Получилось смешно

1.Слушание и писменная работа по тексту.

Раззделить продукты по группам... Глаголы: есть, пить- спряжение ( стр. 96-97)

2. Стишок,, Овощи ". Диалог Эки с мамой. ( стр. 98-100)

3. Как мы пекли пирожки.

Кто( с кем?).... Что( с чем?)...

Существительные в творительном падеже.( стр. 101-102)

4. Как мы пекли пирожки.

Постер ,, Приятного аппетита"  (стр. 103-104).

Постер,, Приятного аппетита ".

 

დახმარებას ვთხოვთ უფროსებს, დედას ან ბებოს, დავიწერთ ფუნთუშის რეცეპტს, ვცდით, გამოვაცხობთ. ფოტოებს გადავიღებთ მზადების პროცესში დაშემდეგ ჩვენს გამომცხვარ ფუნთუშებთან ერთად. ნასწავლი გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულების მობილიზება -გამოყენებით ჩამოვწერთ თანმიმდევრობით, რაოდენობის მითითებით, სურსათსა და ფუნთუშის მზადების პროცესს.

დავამზადებთ პოსტერს : ფუნფუშის რეცეპტი + ფოტოები  და გავაკეთებთ პრეზენტაციას .

1.       სასწავლო წიგნი, რვეული,

 

2.       ლექსიკონი,

 

3.       აუდიო მასალა,

4.       ფოტოები,

 

5.       თაბახის ფურცლები,

 

6.       მარკერები, წებო,

 

7.       რეცეპტების ჩანაწერი

 

 

თემა 9

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Моё хобби - моё увлечение

ჟანრი

 

ილუსტრაციებით, კომიქსებით მუშაობა, სქემა, მონოლოგი, ლექსი...

 

სამეტყველო ქმედება

 

მონოლოგი: ,,ჩემი გატაცება, ჩემი საქმიანობა.

დიალოგი.  ილუსტრაციების აღწერის მეშვეობით უცოდინარი ,უვიცის მიერ ჰობის ძებნის პროცესის გადმოცემა.

 

ენობრივი საშუალებები

 

წერილობითი და ზეპირი სამუშაოების დროს ნასწავლი ლექსიკური და გრამატიკული საკითხების ფუნქციურად გამოყენება ( მოქმედებითი ბრუნვა).

 

ლექსიკა

Хобби

Увлечения

Искал

Шутка

Занятия

1 Как незнайка искал себе хобби. Работа по иллюстрациями.( Стр . 105-106)

2. Моё увлечение ( что?)

Я увлекаюсь ( чем?)

Диалог. Групповая работа ( стр 106_107)

3. Шутки. Стишок,,Моя мама..." Схема: увлечения, занятия.( стр 108-110)

1.       მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,

 

2.       სამუშაო და ლექსიკონის რვეულები

 

 

თემა 10

 

სამიზნე ცნება/  ქვეცნებები, ქვესაკითხები

ძირითადი საკითხი / ქვეთავი

ძირითადი კონტექსტ მაგალითი

კომპლექსური დავალების პირობა

მაგალითები შედარებისათვის

სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისათვის

Праздники

ჟანრი

 

მოსმენა, კითხვა. დიალოგი.სქემებზე მუშაობა, პრაქტიკული სამუშაო- მისალოცი ბარათები.

 

სამეტყველო ქმედება

            

ინტერაქცია- მინი- დიალოგი, კითხვებზე პასუხი, დისკუსია: რომელი დღესასწაული მომწონს და რატომ.

 

 

ენობრივი საშუალებები

 

წერილობითი და ზეპირი სამუშაოების დროს ნასწავლი ლექსიკური და გრამატიკული საკითხების ფუნქციურად გამოყენება ( ზედსართავი სახელის მოქმედებითი ბრუნვა)

 

ლექსიკა

 

Праздник

Открытки

Подарок

Именник

Поздравления

Загадывать

Желание

Масленица

 

 

კულტურათა შორის დიალოგი

 

მშობლიური და უცხო კულტურისათვის დამახასიათებელი განსხვავებული და მსგავსი  დღესასწაულების გაცნობა, დახარისხება, ტოლერანტული დამოკიდებულება სხვათა ტრადიციული დღესასწაულებისადმი, მახასიათებელი ნიშნების აღწერა.

1, Праздник, открытки, подарок, поздравления...

,, Какой праздник вам нравится и почему?(стр. 111-112-113)

2. Это интересно. ,, Масленица ". Поздравляю (с чем?); (Кого?)... поздравить с (чем?)... (стр 114-115)

3. Мини-диалоги.

Кто и когда придумал торт.( стр 116)

4.Готовить открытки ,, Поздравляю..."- работа в парах.( стр.117-118)

1.       სახელმძღვანელო,

 

2.       რვეული, ლექსიკონი,

 

3.       თაბახის ფურცლები,

 

4.       მარკერები,

 

5.    აუდიომასალა.

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

რუსული ენისა და ლიტერატურის წრის მეცადინეობა

მშობელთა კრების ოქმები, 6 კლასი, ნინელი ცაბაძე, 2022-23