მატრიცა - Животные и птицы – наши друзья. В зоопарке - 5 კლასი
თემა: Животные и птицы – наши друзья. В зоопарке საათების რაოდენობა: 8-10 |
|||
ძირითადი რესურსები:https://en.calameo.com/read/0042267578bd0eff8355b https://www.youtube.com/watch?v=i781HLewG24 კლასი: მე-5 სახელმძღვანელო: მარინა
ბარსეგოვა , V კლასი სკოლა: სსიპ როსტომ აბრამიშვილის სახელობის საჩხერის
მუნიციპალიტეტის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლა მასწავლებელი: ნინელი ცაბაძე თარიღი: 2021-22 სასწ. წელი |
|||
დავალება |
ცნებებიდაქვეცნებები |
საკითხი |
საკვანძოშეკითხვები |
1 |
2 |
3 |
4 |
1.
კომიქსი |
წერითიკომუნიკაცია; ·
სამეტყველომოქმედება: აღწერა, ახსნა-განმარტება; ·
სტრატეგიები: წერითიკომუნიკაციის, გაგების; ლექსიკისდაგრამატიკისასათვისებლად |
კომიქსი თემაზე:,,ზოოპარკში“- ,,В
зоопарке“ |
|
ნაწილი 1 |
|||||
სამიზნე ცნებები და შესაბამისი მკვიდრი წარმოდგენები |
საკითხი: ქვეცნებები/ქვესაკითხები: წერითიკომუნიკაცია წერითიკომუნიკაცია;
·
სამეტყველომოქმედება: აღწერა, ახსნა-განმარტება; ·
სტრატეგიები: წერითიკომუნიკაციის, გაგების; ლექსიკისდაგრამატიკისასათვისებლად ადრესატი: თანატოლი. ლექსიკა: Экскурсия, зоопарк, решетка, волк, лиса, медведь, медвежонок, жираф, кенгуру,
слон, лев, тигр, кролик, олень, журавль, орел, обезьяна, белка, дятел,
тюлень, крокодил, живет, заботится... გრამატიკა: მორფოლოგიაა: მორფოლოგია: Местоимение:я, ты, он, она,оно, они,мой, моя, мое, мои წერილობითი კომუნიკაციის გრაფიკულ-მაორგანიზებელი საშუალებები
სტრატეგიები
|
საკვანძო შეკითხვები
|
კომპლექსური დავალებები და შეფასების კრიტერიუმები |
||
წერითი
კომუნიკაცია; 1. წარმატებული წერითი კომუნიკაცია
გულისხმობს საკომუნიკაციო სიტუაციის
მახასიათებლების (მაგ., რა არის კომუნიკაციის თემა, რა მიზანი მაქვს, ვინ
არის ჩემი მსმენელი, სად მიმდინარეობს კომუნიკაცია, როგორია კომუნიკაციის ფორმა,
ჟანრი) გათვალისწინებას, მათი შესაბამისი ენობრივი ( მაგ., სამეტყველო მოქმდებები, ლექსიკის,
გრამატიკულ საკითხების) და წერილობითი
კომუნიკაციის გრაფიკულ-მაორგანიზებელი საშუალებების
გამოყენებას; 2. საკომუნიკაციო ამოცანების
წარმატებით გადასაჭრელად საჭიროა სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება წერითი კომუნიკაციის
მომზადების სხვადასხვა ეტაპზე და წერითი კომუნიკაციის დროს.; 3. წერით მეტყველებაში წინსვლა დამოკიდებულია სტრატეგიულობაზე და არა - თანდაყოლილ
უნარზე. |
კომპლექსური
დავალების დამუშავების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I.
მოსწავლეებისთვის კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა აქტივობა
N 1. იმსჯელე ამ საკითხებზე:
აქტივობა N 2. გამოთქვი ვარაუდები, თუ როგორ უნდა მოემზადო
კომიქსის შესაქმნელად. ნახე ვიდეო: https://www.youtube.com/watch?v=RSlarnKhD4U და გეგმის სახით
ჩამოწერე 3-4 პუნქტი, რომლებიც დაგეხმარება
საკუთარი მინი ტექსტის შექმნაში. ეტაპი II. კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა ნაბიჯი 1. როგორ/რა სტრატეგიების გამოყენებით აითვისე საჭირო ენობრივი მასალა? ახალი
ლექსიკური ერთეულის გაცნობა/წინარე ცოდნის გააქტიურება შესაძლო
აქტივობები და რესურსები: https://www.youtube.com/watch?v=nr3CAGuUd-4 https://learningapps.org/1188951 https://learningapps.org/4681701 აქტივობა
N 3. ძირითადი რესურსი: стр.6-7. Назовибуквы: https://en.calameo.com/read/00422675796af84b8ef72 აქტივობა
N 4. ძირითადი რესურსი: https://en.calameo.com/read/0042267578bd0eff8355b стр.8-9.Ответьнавопросы: Куда пошлиАнна и дедушка? Кого они увидели? Кого сфотографировала девочка? აქტივობა
N 5. ძირითადი რესურსი: https://en.calameo.com/read/0042267578bd0eff8355bстр.10.
Ответьнавопросы: Куда и к кому едет Нина в субботу? Кто у них во дворе? КоголюбитНина? აქტივობა
N 6. Послетого,
кактывыучилвсебуквы, приступайк выполнениюзаданий:რესურსში მოცემულ ასოებზე დამატებით
მოიფიქრეთ სიტყვები: https://www.youtube.com/watch?v=P0enXHMINTk აქტივობა
N 7. დამატებითი
რესურსი: ვსწავლობთ თამაშით: წაიკითხე,
გაიმეორე და დაიმახსოვრე ზოოპარკის ბინადართა სახელები: https://www.youtube.com/watch?v=nr3CAGuUd-4 აქტივობა
N 8. დამატებითი
რესურსი: Подпишикартинки:https://learningapps.org/1188951 აქტივობა
N 9. დამატებითი
რესურსი: ვსწავლობთ თამაშით:Назовиживотное
и распределиживотныхподвумгруппам: https://learningapps.org/4681701 აქტივობა
N 10. დამატებითი
რესურსი:მოვუსმინოთ ლექსებს ცხოველებისა
და ფრინველების შესახებ: https://bibusha.ru/stikh-detki-v-kletke-samuil-marshak-smotret-video-slushat-chitatდა
ვისწავლოთ ერთ-ერთი ლექსი ზეპირად. მორფოლოგია. აქტივობა
N 11. დამატებითი რესურსი: ვსწავლობთ თამაშით:
გადაანაწილე საგნები ნაცვალსახელების
он, она, оно, они ქვეშ: https://learningapps.org/11039044 აქტივობა
N 12. დამატებითი რესურსი:
ვსწავლობთ თამაშით: გადაანაწილე საგნები ნაცვალსახელების мой, моя, мое, моиქვეშ: https://learningapps.org/5445560
ნაბიჯი 2. როგორ და რამდენად ეფექტიანად მოემზადე წერითი კომუნიკაციისთვის; რამდენად შეესაბამება შენ მიერ გამოყენებული ენობრივი საშუალებები და გრაფიკულ-მაორგანიზებელი
საშუალებები მოცემული საკომუნიკაციო სიტუაციის მოთხოვნებს? რომელი სტრატეგიები
შეგიწყობს წინსვლაში ხელს? შესაძლო აქტივობები და
რესურსები: 1.ჩამოწერე რა დაგჭირდება
იმისათვის, რომ კომიქსი შექმნა. 2. მოიმარაგე ყველა საჭირო
მასალა. 3.გეგმის სახით ჩამოწერე
რომელ ცხოველებს აირჩევ დაროგორ აალაპარაკებ. 4. შექმენი კომიქსი. 5. წარუდგინე კომიქსი კლასს.
რეფლექსია - კომიქსის წარდგენის
შემდეგ განვლილი სამუშაო ეტაპების განხილვა და გასაუმჯობესებელი გზების დადგენა. დავალების შესრულების პროცესში დასასმელი მეტაკოგნიტური
ხასიათის კითხვების ბანკი (ვიყენებთ საჭიროებისამებრ)
|
კომპლექსური დავალება - კომიქსი თემაზე: ,,ზოოპარკში“- ,,В зоопарке“ კომპლექსური დავალების პირობა: ფურცელიგაყავიოთხტოლნაწილად,
აირჩიეოთხიგარეული ცხოველიდაკომიქსებშიასახეამცხოველებსროგორკლიმატურპირობებში უხდებათ ცხოვრება
და რითიიკვებებიან.დააწერე სურათს
ცივა თუ ცხელა და „ღრუბელში“( ცხოველების ფიქრებში) იმ საკვების დასახელება, რომელზეც
ცხოველი ფიქრობს. დავალების
წარდგენის შემდეგ იმსჯელე: ·
რამდენად ეფექტიანად გააცანი თანატოლებს კომიქსები;
რამდენად ეფექტიანად გამოიყენე საჭირო ენობრივი და წერითი კომუნიკაციის გრაფიკულ-მაორგანიზებელი საშუალებები; (მკვ.1); ·
როგორ/რა სტრატეგიების გამოყენებით აითვისე საჭირო ენობრივი მასალა? რამდენად ეფექტიანად
შექმენი კომიქსები?(მკვ. 2) ·
რომელმა სტრატეგიებმა შეგიწყო
წინსვლაში ხელი? რომელი სტრატეგიების გამოყენება დაგეხმარება უკეთესი შედეგის მიღწევაში? (მკვ. 3) |
Comments
Post a Comment