განმავითარებელი შეფასება ძველი სოლოტაქსონომიის მიხედვით
განმავითარებელი შეფასება
ძველი სოლოტაქსონომიის მიხედვით
1.( თამარ კობახიძე) მოსწავლემ
საკმაოდ
კარგად
აითვისა
რუსული
ანბანი.
ამოიცნობს
ყველა
მთავრულ
და
არამთავრულ
ბეჭდურ/ნაწერ
ასოს.
იცავს
კალიგრაფიისა
და
მართლწერის
ნორმებს.
ხმამაღლა
და გარკვევით კითხულობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, წინადადებებს. ადვილად იგებს
მასწავლებელის
მიერ
ახსნილ
მასალას
და აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში. კარგად გამოსდის
კარნახით
წერა
ნასწავლი
სიტყვებისა
და
წინადადებების. შეუძლია კარგად გაიგოს და შეასრულოს არა მხოლოდ კონკრეტულ საგანში ახსნილი
მასალა, არამედ განაზოგადოს და დააკავშიროს სხვა საგნებთან, გააჩნია ტრანსფერის კარგი უნარი. ( გაფართოებული,
აბსტრაქტული დონე).
2. ( მარიამ
აბრამიშვილი დათოსი) მოსწავლეს გააჩნია ათვისების
უნარი. იგებს მასწავლებლის მითითებებს,
სავარჯიშოს პირობებს, ამოიცნობს ფრაზების მნიშვნელობას, ასრულებს დავალებებს მარტივ
ინსტრუქციებზე დაყრდნობით. ამოიცნობს მთავრულ და არამთავრულ ( ბეჭდურ/ნაწერ) ასოს. წერს
დამაკმაყოფილებლად, შეძლებისდაგვარად იცავს
კალიგრაფიისა და მართლწერის ნორმებს;
სასურველია იმუშაოს ზეპირმეტყველებისა და წერის ნორმების დაცვის გაუმჯობესების
მიზნით. აზროვნებს ადეკვატურად, აქვს ახსნილი მასალის ადეკვატურად გაგების კარგი უნარი.(
მიმართებადი დონე).
3. (ანამარია ჩუბინიძე) მოსწავლეს გააჩნია ათვისების უნარი.
იგებს მასწავლებლის მითითებებს, სავარჯიშოს პირობებს, ამოიცნობს ფრაზების მნიშვნელობას,
ასრულებს დავალებებს მარტივ ინსტრუქციებზე დაყრდნობით. ამოიცნობს
მთავრულ და არამთავრულ ( ბეჭდურ/ნაწერ) ასოს. წერს დამაკმაყოფილებლად, შეძლებისდაგვარად
იცავს კალიგრაფიისა და მართლწერის ნორმებს; სასურველია იმუშაოს ზეპირმეტყველებისა და წერის
ნორმების დაცვის გაუმჯობესების მიზნით. შეუძლია გააცნობიეროს დავალების რამდენიმე ასპექტი,
უჭირს დავალების სრულყოფა, იდეებსა და ცნებებს შორის კავშირის დამყარება სრულყოფილად.
( მულტისტრუქტურული დონე).
4. (ირაკლი კუტალაძე) მოსწავლეს საშუალო დონეზე გააჩნია
ათვისების უნარი. იგებს მასწავლებლის მითითებებს, სავარჯიშოს პირობებს,
არასრულად ასრულებს დავალებებს მარტივ ინსტრუქციებზე
დაყრდნობით, თუმცა არის არასისტემატიური. უჭირს
ამოიცნობა მთავრული და არამთავრული ( ბეჭდური/წერითი)
სიმბოლოების გარჩევა. წერს დამაკმაყოფილებლად, უჭირს კალიგრაფიისა და მართლწერის ნორმების დაცვა; მოუწევს
მეტი მუშაობა საკუთარ თავზე და მეტი კონცენტრირება. მასწავლებლის მიერ მიწოდებული ინფორმაციის
სრულყოფილად გაგება უჭირს. ( უნისტრუქტურული დონე).
Comments
Post a Comment