შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 6 კლასი
შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა
მასწავლებელი:
ნინელი ცაბაძე
კლასი: 6
თარიღი:2022-23 სასწ.
წელი
თემა: ,,გემრიელად მიირთვით..“
საკითხი: დ.
სუსლინი ,,როგორ ვაცხობდით ფუნთუშებს“
შემაჯამებელი
სამუშაოს ფორმა: პოსტერი
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი
სამუშაო:
II უცხ. დაწყ.(II) 7
II უცხ. დაწყ.(II) 10
ენობრივ-გრამატიკული
საშუალებების, ჟანრული მახასიათებლების ცოდნისა და სტრატეგიების გამოყენებით წერილობითი
ტექსტის შექმნა კონკრეტული მოდელის მიხედვით ან საყრდენების დახმარებით;
ფაქტობრივი
ცოდნა:
- მოსწავლეს
შეუძლია კერძის დახასიათება (ინგრედიენტის დასახელება და მომზადების
წესი)
- მოსწავლე
იყენებს ზეპირი და წერითი მეტყველების დროს ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს:
არსებითი სახელის გამოყენება მოქმედებით ბრუნვაში.
- მოსწავლე
თემატურად გაეცნო სურსათის ლექსიკას ( ბოსტნეული, ხილი, ბურღულეული..), საჭმლის
მომზადების რეცეპტებს ( მაგ.: კარტოფილი არაჟნით...) რუსულ ენაზე.
კონკრეტული უნარები:
- ტექსტის
მოსმენისა და გააზრების უნარი;
- წერის
უნარი;
- მეტყველების
უნარი;
- ინფორმაციის
მოძიების უნარი
დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები:
- ენობრივი
და კომუნიკაციური უნარი;
- დამოუკიდებლად
სწავლის უნარ-ჩვევები.
- ემპათიის
უნარი
მოსწავლის
სახელი და გვარი |
წარმოდგენილი
ინფორმაციის ორგანიზებულობა (3
ქულა) |
თვალსაჩინოებები(3
ქულა) |
წარდგენა (4 ქულა) |
შენიშვნა |
ალექსანდრე
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
4 |
|
გიორგი
აბრამიშვილი |
2 |
3 |
3 |
|
დემეტრე
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
4 |
|
ვალერი
აბრამიშვილი |
2 |
3 |
3 |
|
ანამარია
ასანიძე |
2 |
3 |
2 |
|
საბა
გაბაძე |
1 |
2 |
2 |
|
მარიამი
გაფრინდაშვილი |
3 |
3 |
4 |
|
საბა
გურული |
2 |
2 |
2 |
|
ლიზი
კუპატაძე |
2 |
2 |
3 |
|
საბა
კუტალაძე |
3 |
3 |
3 |
|
შიო
კუტალაძე |
1 |
2 |
2 |
|
ლუკა
ლაბაძე |
2 |
2 |
2 |
|
თამარ
სხირტლაძე |
3 |
3 |
4 |
|
შორენა
ტალახაძე |
2 |
1 |
2 |
|
მარიამ
ჩიქობავა |
3 |
3 |
4 |
|
გიორგი
ცაბაძე |
2 |
3 |
2 |
|
გიორგი
ცქიტიშვილი |
3 |
3 |
4 |
|
ლიზი
ჭიტაძე |
2 |
2 |
1 |
|
შენიშვნა:
სვეტების დასახელების
ცარიელ უჯრებში შეიძლება ჩაიწეროს: ცოდნა და
უნარები, რომელთა შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო ან კრიტერიუმები.
მოსწავლეების მიერ შესრულებული შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზის შედეგების საფუძველზე გამოიკვეთა მოსწავლეთა საჭიროებები, სასწავლო პრობლემა, პრობლემის გამომწვევი მიზეზები. დავგეგმე მიზეზების გადაჭრის ოპტიმალური გზები.
სასწავლო პრობლემა |
სასწავლო პრობლემის გამომწვევი მიზეზები |
პრობლემის გადაჭრის მიზნით დაგეგმილი აქტივობა |
არსებითი |
გრამატიკულ
სქესზე და ,,არსებითი+ ზედსართავი“ შეთანხმებაზე არასაკმარისი მუშაობა |
არსებითი
სახელების აღწერის (ზედსართავი სახელის გამოპყენებით) შემცვლელი ლიტერატურისა და თვალსაჩინოებების გაცნობა-დამუშავება |
Comments
Post a Comment