კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 12 klasi
კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო
ფორმა
მასწავლებელი:
ნინელი ცაბაძე
კლასი: 12
თარიღი: 09.12.2022
თემა: ბიოგრაფია და ავტობიოგრაფია ( მარკ
შაგალი)
საკითხი: მარკ შაგალის ბიოგრაფია და
ავტობიოგრაფია
კომპლექსური - შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა: პოსტერი
სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის
შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი
სამუშაო:
II უცხ. ს. VII 18 ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების,
ჟანრული მახასიათებლების ცოდნისა და სტრატეგიების გამოყენებით წერილობითი ტექსტის
შექმნა კონკრეტული მოდელის მიხედვით ან საყრდენების დახმარებით;
ფაქტობრივი
ცოდნა:
- მოსწავლეს
შეუძლია ადამიანის ბიოგრაფიული და ავტობიოგარფიული ცნობების ქრონოლოგიურად დალაგება.
- მოსწავლე
იყენებს ზეპირი და წერითი მეტყველების დროს ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს:ნაცვალსახელებს
პირისა და რიცხვის მიხედვით და შესაბამის პირში გადმოსცემს ბიოგარფიასა და ავტობიოგრაფიას.
- მოსწავლე
თემატურად გაეცნო მეოცე საუკუნის მხატვარ მარკ შაგალის ბიოგრაფიასა და ავტობიოგრაფიას
რუსულ ენაზე, შეუძლია გადმოსცეს ბიოგრაფია მესამე პირში და შეუძლია გადმოსცეს
ავტობიოგრაფია პირველ პირში, განასხვავოს ისინი.
კონკრეტული უნარები:
- ტექსტის
მოსმენის, წაკითხვისა და გააზრების უნარი;
- წერის
უნარი;
- მეტყველების
უნარი;
- ინფორმაციის
მოძიების უნარი
დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები:
- ენობრივი
და კომუნიკაციური უნარი;
- დამოუკიდებლად
სწავლის უნარ-ჩვევები.
- ემპათიის
უნარი
·
ტექსტში მოცემული ინფორმაციის საფუძველზე იმ კულტურული
თავისებურებების, რომელიც გამოხატულია ტექსტში,
ამოცნობისა და მათდამი ტოლერანტული დამოკიდებულების ურანი.
მოსწავლის
სახელი და გვარი |
წარმოდგენილი
ინფორმაციის ორგანიზებულობა(3 ქულა) |
თვალსაჩინოებები(3
ქულა) |
წარდგენა (4 ქულა) |
შენიშვნა |
ანი
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
3 |
|
ბექა
აბრამიშვილი |
2 |
2 |
2 |
|
დავით
აბრამიშვილი |
2 |
2 |
2 |
|
ზაალ
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
3 |
|
ოთარ
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
3 |
|
შალვა
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
3 |
|
მარიამ
ბანძელაძე |
2 |
3 |
2 |
|
მარინა
გაბაძე |
2 |
3 |
2 |
|
ბარბარე
გაფრინდაშვილი |
2 |
3 |
2 |
|
ჯონი
გულიაშვილი |
2 |
2 |
1 |
|
ნათია
იარაჯული |
2 |
2 |
2 |
|
პავლე კუტალაძე |
2 |
2 |
1 |
|
გიორგი
კუჭაშვილი |
2 |
2 |
1 |
|
გოჩა
ფარქოსაძე |
3 |
3 |
2 |
|
ნინო
ქურდაძე |
3 |
3 |
3 |
|
ანა
ჭიტაძე |
2 |
2 |
1 |
|
გიორგი
ჭიღლაძე |
2 |
2 |
1 |
|
ლევან
ჭიღლაძე |
2 |
2 |
2 |
|
შენიშვნა:
სვეტების დასახელების
ცარიელ უჯრებში შეიძლება ჩაიწეროს: ცოდნა და
უნარები, რომელთა შემოწმებასაც ისახავს მიზნად კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაო ან კრიტერიუმები.
მოსწავლეების მიერ შესრულებული კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზის შედეგების საფუძველზე გამოიკვეთა მოსწავლეთა საჭიროებები, სასწავლო პრობლემა, პრობლემის გამომწვევი მიზეზები. დავგეგმე მიზეზების გადაჭრის ოპტიმალური გზები.
სასწავლო პრობლემა |
სასწავლო პრობლემის გამომწვევი მიზეზები |
პრობლემის გადაჭრის მიზნით დაგეგმილი აქტივობა |
პირადპირი
და ირიბი ნათქვამის გამოყენება საჭიროებისამებრ,
შესაბამისი სასვენი ნიშნებით და ზმნის მიმღეობის ადგილი რთულ წინადადებაში. |
კატეგორია:
ზმნის მიმღეობა და უკუქცევითი მიმრეობა. პუნქტუაცია - ეს საკითხები საჭიროებს მეტ
მუშაობას. |
პირდაპირი
და ირიბი ნათქვამის დროს, აგრეთვე, რთულ წინადადებაში მიმღეობის ადგილისა და სასვენი
ნიშნებით გამოყოფის წესების დაცვის განმტკიცების მიზნით დიალოგებზე მუშაობა, მოძიება
ცნობილი ადამიანების ბიოგრაფიისა და ტექსტის გადაყვანა ავტობიოგრაფიაში, ან პირიქით.
|
Comments
Post a Comment