კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 12 klasi

კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა

მასწავლებელი:  ნინელი ცაბაძე

კლასი: 12

თარიღი: 09.12.2022

თემა: ბიოგრაფია და ავტობიოგრაფია ( მარკ შაგალი)

საკითხი:  მარკ შაგალის ბიოგრაფია და ავტობიოგრაფია

 კომპლექსური - შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა:    პოსტერი

სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად  შემაჯამებელი სამუშაო:

II უცხ. ს.  VII 18  ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების, ჟანრული მახასიათებლების ცოდნისა და სტრატეგიების გამოყენებით წერილობითი ტექსტის შექმნა  კონკრეტული მოდელის მიხედვით  ან  საყრდენების დახმარებით;

ფაქტობრივი ცოდნა:

  • მოსწავლეს შეუძლია ადამიანის ბიოგრაფიული და ავტობიოგარფიული ცნობების ქრონოლოგიურად დალაგება.
  • მოსწავლე იყენებს ზეპირი და წერითი მეტყველების დროს ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებს:ნაცვალსახელებს პირისა და რიცხვის მიხედვით და შესაბამის პირში გადმოსცემს ბიოგარფიასა და ავტობიოგრაფიას.
  • მოსწავლე თემატურად გაეცნო მეოცე საუკუნის მხატვარ მარკ შაგალის ბიოგრაფიასა და ავტობიოგრაფიას რუსულ ენაზე, შეუძლია გადმოსცეს ბიოგრაფია მესამე პირში და შეუძლია გადმოსცეს ავტობიოგრაფია პირველ პირში, განასხვავოს ისინი.

 

კონკრეტული უნარები:

  • ტექსტის მოსმენის, წაკითხვისა  და  გააზრების უნარი;
  • წერის უნარი;
  • მეტყველების უნარი;
  • ინფორმაციის მოძიების უნარი

 

დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები:

  • ენობრივი და კომუნიკაციური უნარი;
  • დამოუკიდებლად სწავლის უნარ-ჩვევები.
  • ემპათიის უნარი

·         ტექსტში მოცემული ინფორმაციის საფუძველზე იმ კულტურული თავისებურებების, რომელიც გამოხატულია ტექსტში,  ამოცნობისა და მათდამი ტოლერანტული დამოკიდებულების ურანი.

 

მოსწავლის სახელი და გვარი

წარმოდგენილი ინფორმაციის ორგანიზებულობა(3 ქულა)

თვალსაჩინოებები(3 ქულა)

წარდგენა

(4 ქულა)

შენიშვნა

ანი აბრამიშვილი

3

3

3

 

ბექა აბრამიშვილი

2

2

2

 

დავით აბრამიშვილი

2

2

2

 

ზაალ აბრამიშვილი

3

3

3

 

ოთარ აბრამიშვილი

3

3

3

 

შალვა აბრამიშვილი

3

3

3

 

მარიამ ბანძელაძე

2

3

2

 

მარინა გაბაძე

2

3

2

 

ბარბარე გაფრინდაშვილი

2

3

2

 

ჯონი გულიაშვილი

2

2

1

 

ნათია იარაჯული

2

2

2

 

 პავლე კუტალაძე

2

2

1 

 

გიორგი კუჭაშვილი

2

2

1

 

გოჩა ფარქოსაძე

3

3

2

 

ნინო ქურდაძე

3

3

3

 

ანა ჭიტაძე

2

2

1

 

გიორგი ჭიღლაძე

2

2

1

 

ლევან ჭიღლაძე

2

2

2

 

შენიშვნა: სვეტების დასახელების ცარიელ უჯრებში შეიძლება ჩაიწეროს:  ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმებასაც ისახავს მიზნად კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაო ან  კრიტერიუმები.

 

 

მოსწავლეების მიერ შესრულებული კომპლექსური-შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზის შედეგების საფუძველზე გამოიკვეთა მოსწავლეთა საჭიროებები, სასწავლო პრობლემა, პრობლემის გამომწვევი მიზეზები. დავგეგმე მიზეზების გადაჭრის ოპტიმალური გზები.

სასწავლო პრობლემა

სასწავლო პრობლემის გამომწვევი მიზეზები

პრობლემის გადაჭრის მიზნით დაგეგმილი აქტივობა

პირადპირი და ირიბი ნათქვამის გამოყენება საიროებისამებრ, შესაბამისი სასვენი ნიშნებით და ზმნის მიმღეობის ადგილი რთულ წინადადებაში.

კატეგორია: ზმნის მიმღეობა და უკუქცევითი მიმრეობა. პუნქტუაცია - ეს საკითხები საჭიროებს მეტ მუშაობას.

პირდაპირი და ირიბი ნათქვამის დროს, აგრეთვე, რთულ წინადადებაში მიმღეობის ადგილისა და სასვენი ნიშნებით გამოყოფის წესების დაცვის განმტკიცების მიზნით დიალოგებზე მუშაობა, მოძიება ცნობილი ადამიანების ბიოგრაფიისა და ტექსტის გადაყვანა ავტობიოგრაფიაში, ან პირიქით.

 


Comments

Popular posts from this blog

რუსული ენისა და ლიტერატურის წრის მეცადინეობა

მშობელთა კრების ოქმები, 6 კლასი, ნინელი ცაბაძე, 2022-23

რუსული ენა / 6 კლასი / ნინელი ცაბაძე / კურიკულუმი