შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 9 კლასი

 

შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა

მასწავლებელი:  ნინელი ცაბაძე

კლასი: 9

თარიღი: 2022-23 სასწ. წელი

თემა:  ВЕК  ЖИВИ,  ВЕК УЧИСЬ -,, სწავლა სიბერემდე“

შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა: წერილი ოფიციალურ პირს ( განათლების მინისტრს)

 

სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად  შემაჯამებელი სამუშაო:

 II უცხ. საბ. 6.

მოსწავლესშეუძლიაკორესპონდენციის (ოფიციალურიხასიათისღიაბარათის, პირადიწერილის, ანმისიელექტრონულივერსიის) გაგება.

 

ფაქტობრივი ცოდნა:

  • მოსწავლეს შეუძლია სიტუაციის შესაბამის თემატიკაზე სხვადასხვა  ტექსტის წაკითხვა და გაანალიზება;
  • მოსწავლე იყენებს ნასწავლ გრამატიკულ-ლექსიკურ კონსტრუქციებს: შეუძლია განცხადების, წერილის, მიმართვის, თხოვნის დაწერა ისე  როგორც მხოლობით რიცხვში,ასევევ ჯგუფური განაცხადის გაკეთება, თავაზიანობით ფორმაში. იყენებს პირის ნაცვალსახელებს შესაბამის ბრუნვაში;
  • შეუძლია სურვილების გადმოცემა.

 

კონკრეტული უნარები:

  • წაკითხულის გააზრების უნარი;
  • მოსმენის უნარი;
  • წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
  • წერის უნარი

დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები:

  • ენობრივი და კომუნიკაციური უნარი;
  • დამოუკიდებლად სწავლის უნარ-ჩვევები.
  • პასუხიმგებლობის უნარი;
  • ემპათიის უნარი

 

მოსწავლის სახელი და გვარი

წარმოდგენილი ინფორმაციის ორგანიზებულობა(3 ქულა)

თვალსაჩინოებები(3 ქულა)

წარდგენა

(4 ქულა)

შენიშვნა

ანანო აბრამიშვილი

3

3

4

 

გურამი აბრამიშვილი

2

2

2

 

თაკო აბრამიშვილი

3

3

2

 

მარიამი აბრამიშვილი

3

3

4

 

ნინი  აბრამიშვილი

3

3

4

 

საბა აბრამიშვილი

2

2

1

 

სალომე აბრამიშვილი

3

2

2

 

ქეთი აბრამიშვილი

3

2

3

 

ოთიკო ბანძელაძე

2

3

2

 

საბა ბანძელაძე

1

2

2

 

სალომე გაბაძე

2

2

2

 

ჯუმბერი გაბაძე

3

3

3 

 

ლიზი გურჩიანი

2

2

1

 

ლიზი იარაჯული

2

2

1

 

დათო კუტალაძე

2

2

1

 

ანი ლაბაძე

2

2

1

 

ნიკა ლაბაძე

2

2

1

 

გიგა მაჩაიძე

2

2

2

 

მარიამ მაჩაიძე

2

2

2

 

თამუნა მუმლაძე

2

2

2

 

ოთარი ქველაძე

2

2

1

 

ჯიმშერი ქურციკიძე

2

2

1

 

ლუკა ყაველაშვილი

2

3

3

 

ნინიკო ცაბაძე

3

3

4

 

მარი ჭიღლაძე

2

2

1

 

ნიკა ჭადაძე

2

2

1

 

 

 

შენიშვნა: სვეტების დასახელების ცარიელ უჯრებში შეიძლება ჩაიწეროს:  ცოდნა და უნარები, რომელთა შემოწმებასაც ისახავს მიზნად შემაჯამებელი სამუშაო ან  კრიტერიუმები.

 

 

მოსწავლეების მიერ შესრულებული შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზის შედეგების საფუძველზე გამოიკვეთა მოსწავლეთა საჭიროებები, სასწავლო პრობლემა, პრობლემის გამომწვევი მიზეზები. დავგეგმე მიზეზების გადაჭრის ოპტიმალური გზები.

 

 

სასწავლო პრობლემა

სასწავლო პრობლემის გამომწვევი მიზეზები

პრობლემის გადაჭრის მიზნით დაგეგმილი აქტივობა

პირის ნაცვალსახელის ზმნასთან  გამოყენება , ზმნის ინფინიტივის გამოყენება

ნაცვვალსახელების ბრუნვებზე და ზმნის პირიან და უპირო ფორმებზე  ნაკლები მუშაობა

არსებითი სახელისა, ნაცვალსახელის ბრუნვაზე  და ზმნის პირიან და უპირო ფორმებზე მუშაობა,ელექტრონული თვალსაჩინოებების გამოყენება.

 

Comments

Popular posts from this blog

რუსული ენისა და ლიტერატურის წრის მეცადინეობა

მშობელთა კრების ოქმები, 6 კლასი, ნინელი ცაბაძე, 2022-23

რუსული ენა / 6 კლასი / ნინელი ცაბაძე / კურიკულუმი