შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 5 კლასი

 

შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა 

 

მასწავლებელი: ნინელი ცაბაძე

 

კლასი: V

თარიღი:   2023 სასწ.წელი

თემა: Одежда и обувь

შემაჯამებელი სამუშაოს ფორმა:  მოსასმენი, ტანსაცმლის შერცევა ამინდის მიხედვით

სტანდარტის შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად  შემაჯამებელი სამუშაო: 

 

IIუცხ. დაწყ.( II)1;

მოსწავლეს  შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებულიტექსტის (დიალოგის / მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.

 

IIუცხ. დაწყ.( II)7

მოსწავლეს  შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება.

 

ფაქტობრივი ცოდნა:  

·          ადამიანის გარეგნობის აღწერა(ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი) 

·          ადამიანის ჩაცმულობის აღწერა ამინდის შესაბამისად.

·          ლექსიკური ერთეულები: წვიმს, თბილი ამინდი, ცხელა, ცივა, პალყო, ქურქი, კაბა, მაისური, ფეხსაცმელი, შორტი, სარაფანი... 

·          ზედსართავი სახელი

·          კუთვნილებითი ნაცვალსახელები 

 

კონკრეტული უნარები: 

·  ტექსტის მოსმენისა და გააზრების უნარი 

·მოსმენის განმავლობაში გამოტოვებული შესაბამისი სიტყვების ჩასმის უნარი 

·წერითი კომუნიკაციის  უნარი; 

 

დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციები: 

 

·დამოუკიდებლად სწავლის უნარი; 

·პასუხისმგებლობა 

· ენობრივი და კომუნიკაციური უნარი;

 

 

 

 

 

მოსწავლის სახელი და გვარი 

დავალება #1( ქულა 3) 

ლექსიკური ერთეულების ცოდნა 

დავალება #2 ( ქულა 3) 

ზმნის აწმყო და წარსული დროს გამოყენება 

დავალება #3( ქულა 4) 

ნაცვალსახელების მართლწერა და გამოყენება 

დავალება #4( ქულა 10) 

თხრობითი წინადადებების შექმნა სრული ტექსტის გადმოსაცემად 

 

შენიშვნა 

გიორგი აბრამიშვილი

2

2

1

5 

 

მარიამ აბრამიშვილი

3

3

4

10

 

მარიამ აბრამიშვილი

2

3

3

8

 

თამარ კობახიძე

3

3

4

10

 

საბა კუპატაძე

2

2

2

6

 

ირაკლი კუტალაძე

2

2

2

6

 

ლევანი კუტალაძე

2

2

3

7

 

ნინო კუტალაძე

2

2 

2

6

 

ლუკა სხირტლაძე

2 

2 

2

6

 

ანამარია ჩუბინიძე

3

2

3

8

 

ბექა ცაბაძე

3

3

2

8 

 

დავით ცაბაძე

2

1 

2 

5

 

გიორგი  ჭიღლაძე

2

2

2

6

ზაალი ჭიღლაძე

2

2

3

7

იაკობი ჭიღლაძე

3

3

4

10

მარიამი ჭიღლაძე

2

2

2

6

ქეთევან ჭიღლაძე

2

3

3

8

 

მოსწავლეების  მიერ  შესრულებული  შემაჯამებელი  სამუშაოების  ანალიზის შედეგების  საფუძველზე  გამოიკვეთა მოსწავლეთა  საჭიროებები, სასწავლო პრობლმა,  პრობლემის  გამომწვევი  მიზეზები. დავგეგმე  მიზეზების  გადაჭრის  ოპტიმალური  გზები.  

 

სასწავლოპრობლემა 

სასწავლოპრობლემისგამომწვევიმიზეზები 

პრობლემისგადაჭრისმიზნითდაგეგმილიაქტივობა 

ზმნის აწმყო და წარსული დროისა და კუთვნილებითი ნაცვალსახელის გამოყენება

ნასწავლის პრაქტიკასთან დაკავშრების უნარის ნაკლებობა 

მოსწავლეებს შევთავაზებ ისეთ სავარჯიშოებს რომელიც მათ შესაძლებლობას მისცეს უფრო მეტად გამოიყენონ ნასწავლი სხვადასხვა სიტუაციებში. მაგ: გაითამაშონ დიალოგები, შეადგინონ წინადადებები სხვადასხვა დროის გამოყენებით. გადათარგმნონ წინადადებები ქართულიდან რუსულად და პირიქით და ფრაზები არსებითი+კუთვნილებითი ნაცვალსახელი.

 

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

რუსული ენისა და ლიტერატურის წრის მეცადინეობა

მშობელთა კრების ოქმები, 6 კლასი, ნინელი ცაბაძე, 2022-23

რუსული ენა / 6 კლასი / ნინელი ცაბაძე / კურიკულუმი