შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო ფორმა - 5 კლასი
შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზის სარეკომენდაციო
ფორმა
მასწავლებელი: ნინელი ცაბაძე
კლასი: V
თარიღი: 2023 სასწ.წელი
თემა: Одежда и обувь
შემაჯამებელი
სამუშაოს ფორმა: მოსასმენი, ტანსაცმლის შერცევა ამინდის მიხედვით
სტანდარტის
შედეგი (ინდიკატორი/ინდიკატორები), რომლის შემოწმებასაც ისახავს მიზნად
შემაჯამებელი სამუშაო:
IIუცხ. დაწყ.( II)1;
მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებულიტექსტის (დიალოგის / მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.
IIუცხ. დაწყ.( II)7
მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება.
ფაქტობრივი
ცოდნა:
·
ადამიანის
გარეგნობის აღწერა(ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი)
·
ადამიანის
ჩაცმულობის აღწერა ამინდის შესაბამისად.
·
ლექსიკური
ერთეულები: წვიმს, თბილი ამინდი, ცხელა, ცივა, პალყო, ქურქი, კაბა, მაისური,
ფეხსაცმელი, შორტი, სარაფანი...
·
ზედსართავი
სახელი
·
კუთვნილებითი
ნაცვალსახელები
კონკრეტული უნარები:
·
ტექსტის მოსმენისა და გააზრების უნარი
·მოსმენის
განმავლობაში გამოტოვებული შესაბამისი სიტყვების ჩასმის უნარი
·წერითი
კომუნიკაციის უნარი;
დემოკრატიული
კულტურის კომპეტენციები:
·დამოუკიდებლად
სწავლის უნარი;
·პასუხისმგებლობა
· ენობრივი და კომუნიკაციური უნარი;
მოსწავლის
სახელი და გვარი |
დავალება
#1( ქულა 3) ლექსიკური
ერთეულების ცოდნა |
დავალება
#2 ( ქულა 3) ზმნის
აწმყო და წარსული დროს გამოყენება |
დავალება
#3( ქულა 4) ნაცვალსახელების
მართლწერა და გამოყენება |
დავალება
#4( ქულა 10) თხრობითი
წინადადებების შექმნა სრული ტექსტის გადმოსაცემად |
შენიშვნა |
გიორგი
აბრამიშვილი |
2 |
2 |
1 |
5 |
|
მარიამ
აბრამიშვილი |
3 |
3 |
4 |
10 |
|
მარიამ
აბრამიშვილი |
2 |
3 |
3 |
8 |
|
თამარ
კობახიძე |
3 |
3 |
4 |
10 |
|
საბა
კუპატაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ირაკლი
კუტალაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ლევანი
კუტალაძე |
2 |
2 |
3 |
7 |
|
ნინო
კუტალაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ლუკა
სხირტლაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ანამარია
ჩუბინიძე |
3 |
2 |
3 |
8 |
|
ბექა
ცაბაძე |
3 |
3 |
2 |
8 |
|
დავით
ცაბაძე |
2 |
1 |
2 |
5 |
|
გიორგი ჭიღლაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ზაალი
ჭიღლაძე |
2 |
2 |
3 |
7 |
|
იაკობი
ჭიღლაძე |
3 |
3 |
4 |
10 |
|
მარიამი
ჭიღლაძე |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
ქეთევან
ჭიღლაძე |
2 |
3 |
3 |
8 |
მოსწავლეების მიერ შესრულებული შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზის
შედეგების საფუძველზე გამოიკვეთა
მოსწავლეთა საჭიროებები, სასწავლო
პრობლმა, პრობლემის გამომწვევი მიზეზები. დავგეგმე მიზეზების გადაჭრის ოპტიმალური გზები.
სასწავლოპრობლემა |
სასწავლოპრობლემისგამომწვევიმიზეზები |
პრობლემისგადაჭრისმიზნითდაგეგმილიაქტივობა |
ზმნის
აწმყო და წარსული დროისა და კუთვნილებითი ნაცვალსახელის გამოყენება |
ნასწავლის
პრაქტიკასთან დაკავშრების უნარის ნაკლებობა |
მოსწავლეებს
შევთავაზებ ისეთ სავარჯიშოებს რომელიც მათ შესაძლებლობას მისცეს უფრო მეტად
გამოიყენონ ნასწავლი სხვადასხვა სიტუაციებში. მაგ: გაითამაშონ დიალოგები,
შეადგინონ წინადადებები სხვადასხვა დროის გამოყენებით. გადათარგმნონ
წინადადებები ქართულიდან რუსულად და პირიქით და ფრაზები არსებითი+კუთვნილებითი
ნაცვალსახელი. |
|
|
|
Comments
Post a Comment