შეფასების რუბრიკები
გაკვეთილი
გაკვეთილის
მიზანი :
Ø მოსწავლე
შეძლებს ტექსტში ასახული სოციო-კულტურული თავისებურებების ამიცნობას და მათ მიმართ პოზიტიური დამოკიდებულების გამოვლენას;ტექსტის
შინაარსის დაკავშირებას საკუთარ ცოდნასა და გამოცდილებასთან;
Ø ნასწავლი
ენობრივი საშუალებებით წერის დროს შესაბამისი სტრატეგიების შერჩევა, გამოყენებას;
Ø შეძლებს კულტურათა შორისი დიალოგის ხელშემწყობი აქტივობების
რეალიზებას.
Ø მოსწავლეებს
განუვითარდებათ, დაკვირვების, მოსმენის, კითხვისა
და საუბრის უნარ ჩვევები.
Так здароваются |
В каких странах |
На кавказе |
В Грузий |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
|
|
|
მოსწავლეთა შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები |
დამაკმაყოფილებელი |
კარგი |
ძალიან კარგი |
ლექსიკური ცოდნა |
ძალიან კარგად ავლენს ლექსიკურ
ცოდნას. არ უჭირს ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობად დასახელება |
კარგად ავლენს ლექსიკურ
ცოდნას. არ უჭირს მუშობა. |
უჭირს ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა. |
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა |
აქტიურად არის
ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. იღებს პასუხისმგებლობას საკუთარ
თავზე. |
ყოველთვის მონაწილეობს
საგაკვეთილო პროცესში და ასრულებს თავის მოვალეობებს. |
იშვიათად მონაწილეობს საგაკვეთილო
პროცესში და ცდილობს
შეძლებისდაგვარად შეასრულოს მიწოდებული
დავალება. |
პრეზენტაცის |
ინფორმაციას
ფლობს თუმცაQუჭირს თვალსაჩინოების და სათქმელის გადომცემა გასაგებად, |
თვალსაჩინოების გამოყენებით სათქმელის გადმოცემს ნათლად და გასაგებად, პასუხობს კითხვებს. |
აუდიტორიასტან
კონტაქტით შეუძლია argumetirebuli მსჯელობა, ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.იცავს დროის ლიმიტს,
იყენებს ტერმინოლოგიას. |
მოსწავლეთა თვითშეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები |
რეგულარულად |
ხშირად |
იშვიათად |
არასდროს |
გამოვხატავ ინდიფერეტულ
დამოკიდებულებას გაკვეთილის მსვლელობის დროს |
|
|
|
|
ხელს ვუშლი გაკვეთილის მსვლელობას |
|
|
|
|
დამოუკიდებლად ვერთვები გაკვეთილის
მსვლელობაში |
|
|
|
|
ჩემი აქტიურობით გაკვეთილზე
სხვას არ ვუქმნი პრობლემებს |
|
|
|
|
ვიღებ მონაწილეობას ჯგუფურ
და საკლასო დისკუსიებში |
|
|
|
|
ვასრულებ მასწავლებლის მიერ მოცემულ ინფორმაციებს |
|
|
|
|
Comments
Post a Comment